He

נתונים, מדדים, מספרים ואותיות המוצגים בצורות שונות בתוך תוכנות וטכנולוגיה מגוונות, יוצרות לנו שינויים משמעותיים בחיים שלאט מצמצמים ואף מבטלים לחלוטין את הקשר הבינאישי. האם זה בהכרח רע? בכתבה שלפניכם תוכלו לראות כיצד טכנולוגיה מבוססת נתונים צמצמו את הקשר הבינאישי ואיך לפעמים זה דווקא יכול להיות מועיל ואפקטיבי לשיפור וייעול תהליכים.

1. קשר עם פקיד הבנק
אם לפני חמש שנים, הופעה של אדם בסניף בנק הייתה סיבה למסיבה, הבינו בשנים האחרונות רוב הבנקים, כי עלות של שיחה עם נציג פנים אל פנים היא פשוט לא כדאית מבחינה כספית לסניף. יתרה מזאת, גם שיחה טלפונית הפכה עבור רוב החברות למטרד, מהפכת הדיגיטציה שעוברת על הבנקים משפיעה על כולנו בכל רגע. כך, כבר היום אפשר להפקיד צ’קים ולבצע מגוון פעולות מהטלפון הנייד.

2. תלונת שירות מול נציג פיזי
אחת החברות הגדולות שפיצחו את הנוסחה היא כמובן חברת פייסבוק העולמית. יש לכם בעיה כמשתמש קצה בפייסבוק ואתם רוצים להתקשר אליהם ולהתלונן? זה יהיה כמעט בלתי אפשרי. את מה שהפנימו בפייסבוק מבינות כבר חברות רבות במשק שהפכו את המפגש הפיזי עם נציגיהם (או הטלפוני) לכמעט בלתי אפשרי וייעלו ככה בצורה ניכרת את מערך שירות הלקוחות שלהם.

3. VAR בכדורגל
חסל סדר טעויות בעין של שופטים (או כך לפחות אנחנו רוצים להאמין). חסל סדר דיבורים מיותרים מצד שחקנים שאמורים להשפיע על השופטים, ובעיקר חסל סדר ויכוחים בין השופטים ובין עצמם – מעכשיו ה-VAR, השיפוט באמצעות וידאו, אמור לתת תמונה מלאה על ההתרחשויות ולהחליט במקרים מעוררי מחלוקת שהכריעו לא מעט משחקים.

4. מלצרים זה פאסה
תגידו שלום למלצר שממליץ לכם על מנת היום, במקרה הטוב כמו במסעדות סושי ביפן, העגלה המסתובבת של הסושי נעה בין השולחנות ואתם פשוט לוקחים (ומשלמים) לפי ראות עינכם, במקרה הפחות טוב, מסעדות רבות בעולם עוברות לתפריט דיגיטלי שמחליף את מקומו של המלצר וכמובן את מקומם של הדפים מלאי השומן שבהם התבוננתם עד לרגע שבו מישהו מצוות המלצרים התפנה.

5. מהפכת החינוך העל אקדמי
בעוד עשרים שנה ניזכר בערגה בימי האוניברסיטה הפוריים שלנו בעת שפגשנו את שאר הסטודנטים בקמפוס. כבר היום אוניברסיטאות רבות מאפשרות לראות את השיעורים ברשת ולא לנכוח בצורה פיזית בקמפוס. המגע האנושי בין המרצים לסטודנטים מתבטא פעמים רבות במשלוח מיילים או בהגעה לבחינות, אבל גם זה, תהיו בטוחים, בדרך להשתנות.

בNogamy, היכולת לקחת נתונים ולהשתמש בהם כך שיישפרו וייעלו את תפוקות הארגון היא בדיוק מה שאנחנו עושים.

צרו עימנו קשר למידע נוסף.

 

בואו נהפוך את הנתונים
שלכם לתובנות מעצימות

השאירו פרטים ונהיה איתכם בקשר: