CRM

בנייה של מערך שירות לקוח ארגוני מוצק

במימדים העסקיים והטכנולוגיים

CRM ומגעי לקוח

אנו נמצאים בעידן בו באזז חדש סביב עולם ה- CRM נולד חדשות לבקרים – טרנספורמציה דיגיטלית, מסעות לקוח, אינדקס מאמץ לקוח, רב ערוציות, Omni channel ועוד.

אתה צריך מישהו שהינו בעל ידע בכל הנ"ל מצד אחד אך יכול לתכנן עבורך תהליכים וארכיטקטורה טכנולוגית פשוטים מצד שני.  לכך – נוגמי היא השותף הנכון !

בהתבסס על הנסיון הרב של צוות הנהלת נוגמי תוכל לקבל שירותי ייעוץ וניהול מהמעלה הראשונה בכל הקשור ליוזמות באזור שירות לקוח, מגעי לקוח, אסטרטגיית לקוח.

בין אם אתה בשלבי חשיבה ראשונים לגבי אסטרטגיית השירות ומגעי הלקוח, בשלב הגדרת התהליכים המפורטת של תהליכים מוכווני לקוח או מחפש לשדרג/להחליף את מערכות המידע סביב אזורים אלה – נוגמי היא הבחירה הנכונה !

דוגמא לשירותיה של נוגמי בתחום:

תכנון ארכיטקטורת מערכות מידע לתמיכה נכונה במערך CRM וערוצי מגע לקוח

הובלת תהליכי RFP למערכות CRM ו/או מערכות מוקדי שירות

שירותי ניהול וייעוץ לפרויקטי CRM ומערכות מוקדי שירות

ניתוח מסעות לקוח. כולל תוכנית לתיקון הבעיות שנמצאו במהלך הניתוח של המצב הקיים

לקוחות התעניינו גם ב:

שירותי ייעוץ BI מבית נוגמי

שירותי ייעוץ BI מבית נוגמי

שירותי אינטגרציית מידע מבית נוגמי

שירותי אינטגרציית מידע מבית נוגמי

שירותי מיקור חוץ של נוגמי

שירותי מיקור חוץ של נוגמי