נוגמי יודעת לאפיין וליישם פתרון Data Analytics גם לארגון שאת עולם התוכן והצרכים שלו היא אינה מכירה מראש.
יחד עם זאת, ישנם תחומים שאנחנו ממש מומחים בהם. אנחנו מכירים את הצרכים, את מוקדי הקושי ולמודי נסיון במתן פתרונות Data ביעילות ואפקטיביות גבוהים.

nogamy-icon
AI

אנליטיקה מתקדמת כחלק מהאסטרטגיה העסקית של הארגון.

צרכים אופייניים:

  • חיזוי סיכוי לתקלה במכשיר/מכונה עבור ארגונים בעלי פס ייצור של מכונות פיזיות, לטובת ביצוע תחזוקה מונעת או החלפת מכשיר תוך מניעת השבתה.
  • חישוב סיכון נטישת לקוחות. חשוב עבור ארגוני B2C לצורך ביצוע פעילויות שימור מול לקוחות.
  • חישוב המלצות פרסונליות של מוצרים\ קמפיינים ללקוחות.
  • בניית תשתית נתונים Big Data  לטובת אנליזות Data science.
  • אינטגרציה של מודלי AI לתוך התהליכים והמערכות התפעוליות (productionize).
nogamy-icon
דשבורד הנהלה

בכדי לקבל החלטות מושכלות, הנהלת חברה צריכה תמונת מצב ממוקדת, חדה ומעודכנת.

צרכים אופיינים:

  • הנהלת חברה זקוקה לדשבורד נתונים אשר ייצג תמונת מצב מזוקקת מבחינה עסקית, היכולה לסייע באופן משמעותי בקבלת החלטות.
  • תמונת מצב הכוללת נתונים על עולמות התוכן העסקיים השונים – הכנסות, הוצאות, מכירות, לקוחות, מוצרים, שיווק, ייצור ועוד.
  • הצגת מדדי המצב הקיים אל מול יעדים ואל מול צפי ביצועים חזוי.
  • הפיכת הנתונים לתובנות מותאמות לכל מנהל בארגון.
  • Nogamy תקים עבורכם דשבורד נתונים חכם, נגיש ואפקטיבי שילווה אתכם באופן שוטף בקבלת החלטות ניהוליות.
nogamy-icon
שיווק ומכירות

חשיבות מדידה ואנליזה של מחזור חיי מכירות משלב קמפיין עד שלב הזמנה

צרכים אופיינים:

  • ניתוח מסע לקוח החל מאינטראקציה עם קמפיין, דרך שלבי ניהול ליד/הזדמנות ועד לביצוע עסקת רכישה של שירות/מוצר.
  • בניית פאנל פרופיל לקוח ומסע לקוח.
  • ניתוח שמאפשר שיפור התהליכים וערוצי המגע עם הלקוח ומאפשר המלצות ושירות פרסונלי ללקוח.
  • דשבורד למנהל שיווק.
  • דשבורד למנהל מכירות.
nogamy-icon
דיגיטל

בעולם הדיגיטל הכי חשוב להישאר דינמיים, ללמוד את השינויים במהרה ולהיות תמיד צעד אחד קדימה.

צרכים אופיינים:

  • ניתוח ערוצי דיגיטל – לטובת הסטת לקוחות מערוצים יקרים לערוצים זולים.
  • ניתוח מסעות לקוח – לטובת שיפור יחס המרה וכן שיפור שביעות רצון לקוח.
  • ניתוח אפקטיביות קמפיינים – לטובת שיפור קמפיינים והעלאת יחס המרה.
  • הקמת תשתית נתונים תומכת.
nogamy-icon
פיננסי

ניסיוננו הרחב בעולמות הפיננסים והעבודה העקבית מול גורמים שונים בתחום, מסייעים לנו להבין במהרה מה נכון עבורכם בתחום זה.

צרכים אופיינים:

  • מימוש דיווח רגולטורי לאוצר.
  • מכירות ביטוח- אלמנטרי, חיסכון ארוך טווח, ביטוח חיים, ביטוח בריאות.
  • מדידת תביעות.
  • מדידת עמלות.
  • מדידת שירות.
  • מדידת פרמיה משונתת.
  • מדידת רווחיות ומבטחי משנה.
nogamy-icon
שירות

מבט על אפקטיביות ויעילות מערך שירות כולל שני רבדים: חווית לקוח ויעילות ואפקטיביות ה-נציג/צוות/מוקד.

צרכים אופיינים:

  • הגדרת מדדים נכונה ושלמה.
  • מערך נתונים אינטגרטיבי של כל ערוצי השירות – פיסי, טלפוני, דיגיטל.
  • יישום טכנולוגי באחד מכלי ה-BI הקיימים.
  • התייחסות לרגישות גבוהה במיוחד לאופן החישוב כגון יעילות ואפקטיביות של הנציג, של המוקד ושל ערוצי השירות.
  • מידע ממוקד, שוטף ואמין למנהלי צוותים ומוקדים על הביצועים של נציגי השירות.
  • בקרת עמידה מול יעדים (לדוגמא: SLA טיפול בפנייה, זמן ממוצע לשיחה) והשוואה בין נציגים באותו צוות ובין צוותים.
nogamy-icon
תפעול

ניהול הדוק בעזרת מדידה היא קריטית ליעילות ורווחיות של גופי הפצה, לוגיסטיקה ותפעול.

צרכים אופיינים:

  • מדדי בסיס: מכירות, הכנסות/הוצאות, שירות, שיווק.
  • מדדים ואנליזה לעולמות התוכן הייעודיים: מערך אחסון, מערך שינוע והפצה, מערך ייצור.
  • אנליזות לזיהוי צווארי בקבוק במערך ההפצה.
  • אנליזות לזיהוי מקורות לאובדני מלאי.
  • אינטגרציה של אנליזה בין מכירות למלאי (לדוגמא: מימד פריטים מאוחד, איחוד של חברות בנות)

בואו נהפוך את הנתונים
שלכם לתובנות מעצימות

השאירו פרטים ונהיה איתכם בקשר: