He

האם אתם לוקחים את הרכב שלכם למוסך לטיפול על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך או שאתם מבצעים לו תחזוקה וטיפולים בעצמכם?

השאלה הזו נראית לכם מוזרה?  אז ננסה שאלה אחרת – האם אתם מטפלים במערך ה- BI והאנליטיקה של הארגון בעצמכם?  או שאתם לוקחים חברה בעלת התמחות ספציפית בטיפול במערכים כאלה?

אם אתם רוצים שהטיפול במערך ה- BI שלכם יהיה המקצועי והיעיל ביותר, אולי כדאי לכם לשקול לעבור למודל של שירות מנוהל.

שירות מנוהל (Managed Services), הוא מודל שירות שהחל להתפתח בשנים האחרונות בו מתאפשר לארגונים להפחית עלויות, לצמצם זמן עבודה ולשפר את איכות התוצרים והשירות, ע"י העברת תהליכי עבודה לגורם שלישי, מומחה מהשורה הראשונה בתחום.

פעמים רבות ארגונים צריכים לבחור בין האפשרות של תפעול מערכות המידע בתוך הבית, ובין מסירתן בשלמותן למיקור חוץ. כיום, הזמינות והפשטות של היכולות הטכנולוגיות לעבודה מרחוק, מאפשרת לארגון להעביר פעילויות פיתוח ותחזוקה של מערכות מידע לגורם חיצוני. כמו כן, ההתפתחות הרבה של שירותי ענן מפשטת גם היא את המעבר של ארגונים לצרוך שירות מנוהל על ידי גורם חיצוני.

עד לא מזמן ארגונים "טבלו את רגלם במים" בשירות מנוהל של מערכות מידע בעיקר באזורים לא ליבתיים ולא רגישים (QA למשל). כיום, לאור הכדאיות של מודל זה, ארגונים לא מהססים להוציא לשירות מנוהל גם תחומי ליבה כגון מערך ה- BI.

קיימות מגוון סיבות מדוע ארגון מאמץ את פתרון השירות המנוהל ומעביר האחריות לכל תחום ה- BI לגורם חיצוני מומחה. להלן הנפוצות שבהן:

חוסר שביעות רצון מאיכות הפתרון שמערך ה- BI הקיים מספק לארגון.

חוסר יכולת לעמוד בקצב וכמות הדרישות העסקיות הזורמות למערך.

בעיה ביכולת לאתר ולגייס אנשי מקצוע מתאימים.

עלות גבוהה מדי של המערך. 

זמן לשינוי – ארגונים הנמצאים בעיצומו של תהליך שינוי המחייב השקעה חדשה בתשתית, בוחנים גם כן את פתרון השירות המנוהל כהזדמנות רלוונטית לחלוקת עבודה מיטבית עם מומחה חיצוני המהווה שותף להצלחה.

נטל באיתור ושימור עובדים – במתכונת השירות המנוהל, למעשה הנטל הכרוך באיתור, תחזוק, העסקה ושימור של אנשי טכנולוגיה מצויינים, נתון לאחריות הספק ומוריד התעסקות ארגונית מיותרת המבזבזת משאבים רבים.

הכרות עם פלטפורמות טכנולוגיות חדשניות ורלוונטיות – , הצורך להישאר עם ה"יד על הדופק" בנוגע לטכנולוגיות הרלוונטיות הקיימות היום בשוק, בבחינתן ובהתאמתן לצרכים המדוייקים של הארגון, יכולה גם היא לגרום לבזבוז משאבים אדיר. העברת המושכות לאנשי מקצוע שמתמחים בתחום ומעודכנים תמיד בחידושים, יקלו עליכם בבחינה ובהתאמת הטכנולוגיה הראויה עבורכם.

 

חברות המצליחות להתגבר על החשש מהוצאת תכולות עבודה לגורם חיצוני, מצליחות להנות משותפים לדרך העוזרים להם לחסוך בעלויות, בזמן ומאמץ ויודעים להביא את הארגון בצורה אפקטיבית ויעילה להשגת המטרות שלו.

Nogamy היא חברת ה BI היחידה בארץ בעלת ניסיון במתן שירותים מנוהלים לתחום זה.

בידינו המתדולוגיות והנסיון, שנבנו בעמל ולאורך זמן, כיצד לספק שירות מנוהל בתחום ה- BI לארגון בצורה אופטימלית.
במודל העבודה שלנו ניתנת התייחסות להיבטי תהליכי העבודה, אבטחת מידע קפדנית ותצורת ההתקשרות המסחרית.

אז מה הם השלבים למעבר לשירות מנוהל BI עבור ארגונך?

    הגדרה של מנהל פעילות מטעם הארגון ומטעם Nogamy.

    הגדרה של "צוות גרעיני" מומחי Nogamy מהשורה הראשונה, המוקצה בלעדית לעבודה מול הגורם הרלוונטי בארגונכם.  

    הקצאה והסדרה של סביבה פיסית ב- Nogamy לטובת עבודה עבורכם.

    יצירת הגדרה של דרישות אבטחת מידע, הן בהיבט הפיסי והן בהיבט הלוגי.

    חיבור לארגון לצורך התחלת העבודה מרחוק.

    הסכמה על שיטה ושגרות העבודה.

    יצירת תוכנית עבודה הכוללת תעדוף משימות, תקציב מולן, לוחות זמנים.

    עבודה לפי מתודולוגיות החברה בפיתוח, בדיקות וניהול פרוייקטים.

    התנהלות שוטפת הכוללת דיווחי מעקב תפעולי, מקצועי ומסחרי.

 

מעניין אתכם איך שירות מנוהל יכול לעבוד גם עבור הארגון שלכם? רישמו לנו כאן ואנחנו נצור עימכם קשר

בואו נהפוך את הנתונים
שלכם לתובנות מעצימות

השאירו פרטים ונהיה איתכם בקשר: