He

אורן זמסקי, Co-Founder & CEO:

"אתה תרגיש כאילו שאתה מדבר עם בן אדם, ולא סתם בן אדם, אלא בן אדם מנוסה מהצד השני!"

אלי יוחה, מדען הנתונים הראשי:

"המערכת החדשה שהשקנו מתכתבת בשפה טבעית עם הפונים למוקדי שירות ובעלת תכונות אנושיות שמבינה את הלקוח ועונה לשאלותיו. מספר הפניות שייפתרו ללא צורך בנציג אנושי הוא דרמטי"

צפו בכתבתו של יהונתן אוחיון:

 

הפתרון החדש מבוסס בין היתר על טכנולוגיית ChatGPT של חברת OpenAI.

המערכת לומדת את נתוני הארגון בעזרת מודלים של בינה מלאכותית במטרה להגיב לפניות ממוקדות של הלקוח עם תשובות התואמות לצרכיו. המערכת החדשה מתכתבת עם לקוחות הפונים למרכזי השירות בשפה טבעית בעברית, עונה לשאלותיהם ומתמודדת עם בעיותיהם הספציפיות, תוך הכרות עמוקה עם פרופיל הלקוח המדויק שלהם. היכולות הללו הן קפיצת מדרגה דרמטית ביכולות של צ'טבוטים של מרכזי שירות הקיימים היום שמסוגלים כיום להציג ללקוחות שאלות מקדמיות בלבד בתבנית קשיחה וברוב המכריע של המקרים מעבירים את המשך הטיפול לנציג אנושי.

 

אנו מציעים לכל ארגון לקבוע פגישת אבחון ראשונית ללא תשלום. במהלכה יגדירו מומחי החברה יחד עם מומחי הארגון את התהליך שבו ייעשה שימוש ב ChatGPT, את סט הנתונים הנדרש וייבנה מודל חיזוי ראשוני שיאפשר להתרשם מהפתרון!

בואו נהפוך את הנתונים
שלכם לתובנות מעצימות

השאירו פרטים ונהיה איתכם בקשר: