ChatGPT לשירות לקוחות
בתקופה שבה שירות לקוחות חשוב מתמיד, ChatGPT של Open AI התגלה כטכנולוגיה מהפכנית היכולה להתחבר לנתוני הארגון ולספק שירות ללקוח ברמה חסרת תקדים.
בימים אלו מיטב המוחות בצוות ה Data Scientists שלנו ובראשם אלי יוחה , השיקו פתרון חדש ומעניין- מבוסס AI, המופעל על ידי טכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLP/NLG) המתחברת לדאטה של הלקוח בארגון, ומספקת חווית לקוח אוטומטית, מותאמת אישית, יעילה, אינטואיטיבית וחסכונית יותר! כל זאת ברמת אבטחת מידע ופרטיות גבוהה.
שירות לקוחות המופעל על ידי AI, מציע מספר יתרונות על פני שירות לקוחות מסורתי וביניהם:
1. זמני תגובה מהירים יותר ללקוחות.
2. תשובות מדוייקות יותר המבוססות על נתוני הלקוח הקיימים בארגון.
3. שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות.
4. חדשנות.
5. חיסכון בעלויות הנציגים האנושיים.
אנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה ולחוות את העוצמה של שירות לקוחות מבוסס AI .
צרו איתנו קשר עוד היום ונבצע עבור ארגונכם אבחון ChatGPT ללא עלות !